Re: Porada

Autor: Andrzej Mielcarek (andmielc_at_zsbikmw.zsbikmw.wlocl.pl)
Data: Sun 20 Apr 1997 - 03:01:06 MET DST

Krzysztof Halasa <khc_at_intrepid.pm.waw.pl> napisał(a) w artykule
<m3ybaed6pc.fsf_at_intrepid.pm.waw.pl>...

> Z drukowaniem???
> A jaki zwiazek ma ZIP z drukowaniem (nie wiem, nie uzywam W95)?

Zewn ZIP jest podlaczony przez port drukarki i podczas drukowania
i zapisywania byly czasami jakies bledy - ale jak mowie byc moze byla
to kwestia win95

> No coz.
>
> Fajne sa wersje SCSI, i taki ZIP jest wtedy zwyklym dyskiem, bez
> specjalnych kombinacji. No i jest troche szybciej. Nawet, jesli sie chce
> tego uzywac do przenoszenia danych pomiedzy wieloma maszynami, to
najtansze
> SCSI pewnie kosztuje z $25 (tylko gdzie je kupic). Ale wtedy moze lepszy
LPT.

Slyszalem ze do ZIP'a SCSI jest specjalny, dedykowany kontroler
taki mini SCSI, ale nie wiem ile to kosztuje ...

> Krzysztof Halasa
> Network Administrator of The Palace of Youth in Warsaw

Andy

Mail: andmielc_at_zsbikmw.zsbikmw.wlocl.pl
IRC: Synthe
tel. (054) 36-55-62