Re: Porada

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sat 19 Apr 1997 - 23:49:03 MET DST

"Andrzej Mielcarek" <andmielc_at_zsbikmw.zsbikmw.wlocl.pl> writes:

> Uzywalem (w pracy) - i szczerze mowiac byly "male" problemy
> z drukowaniem (ZIP - wersja zewn)

Z drukowaniem???
A jaki zwiazek ma ZIP z drukowaniem (nie wiem, nie uzywam W95)?

> i ogolne problemy z softem
> (choc byc moze byla to wina win95, ktory wtedy mial tendencje
> do czestego padania) ...

No coz.

Fajne sa wersje SCSI, i taki ZIP jest wtedy zwyklym dyskiem, bez
specjalnych kombinacji. No i jest troche szybciej. Nawet, jesli sie chce
tego uzywac do przenoszenia danych pomiedzy wieloma maszynami, to najtansze
SCSI pewnie kosztuje z $25 (tylko gdzie je kupic). Ale wtedy moze lepszy LPT.

--
Krzysztof Halasa