Porada

Autor: Andrzej Mielcarek (andmielc_at_zsbikmw.zsbikmw.wlocl.pl)
Data: Fri 18 Apr 1997 - 18:34:22 MET DST

Czesc!

Czy ktos moglby mi polecic jakis sensowny naped (byle nie SCSI)
do archiwizowania danych (oczywiscie do uruchamiania programow
tez) ?? Cos w stylu ZIP'a - z tym ze od razu mowie ze akurat o tym
napedzie mam nie za dobre zdanie. Chodzi mi przede wszystkim o
cene, osiagi, dostepnosc nosnika itp. Slyszalem cos o nowym
napedzie Imation (??) - ale nie wiem czy jest juz dostepny w Polsce.
Bede wdzieczny za odpowiedz.

Andy

Mail: andmielc_at_zsbikmw.zsbikmw.wlocl.pl
IRC: Synthe (#polonia)
tel. (054) 36-55-62