Re: boot z cd-r'a

Autor: Marcin Platek (marcin_at_brp.waw.pl)
Data: Fri 18 Apr 1997 - 14:29:16 MET DST

In article <3358c7a5.2200674_at_news.icm.edu.pl>, shimon_at_ikp.atm.com.pl
says...

Mysle ze sie da ale chyba trzeba uzywac specjalnego soft`u bo trzeba
ladowac pod kakretne adresy kakretne rzeczy cos w rodzaju boot bloku na
dyskietce sam jeszcze takiego softu nie widzalem :(

> 1. Jakiego softu najlepiej uzywac do nagrywania cd-r'ow? Mam tylko
> Easy CD-PRO 95. Wydaje mi sie ze ta nagrywarka ma troche wieksze
> mozliwosci...

Sam mam Easy CD i jest calkiem niezly

> 2. Czy na plytkach muzycznych mozna nadac trackom tytuly, tytul plyty
> autora itp Tak zeby taka plytka dala sie czytac w normalnym
> odtwarzaczu (np w wiezy), a po wrzuceniu jej do cd w komputerze dalo
> sie odczytac te dane.

O ile wiem nie ma takiej mozliwosci (mozna pomieszacz CD-ROM+Audio ale to
nie to samo)

> 3. close sesion, close disk
> Czy mozna dogrywac dane na plytke czy tez trzeba kopiowac plytke za
> jednym razem? Chialbym wrzucic na cd-r'a ze 100mb. Reszte dorzucilbym
> pozniej. Ale chcialbym miec dostep do wszystkiego, nie tylko do
> ostatniej sesji... Czy jest to mozliwe.
pewnie nagrywasz multisesion i potem dogrywasz nastepne tylko musisz
zaznaczyc zeby wrzucil ostatnia sesje,ale na kazdej sesji tracisz ok 15
MB

> 4. Jak zrobic takowy manewr:
>
> sys c: g:
> xcopy . g: /e
>
> gdzie g: to nagrywarka ;-)

Chyba sie nie da :(
Moze jakis nowy format i nowe nagrywarki moga ...