Re: boot z cd-r'a

Autor: SHiM0N (shimon_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Wed 16 Apr 1997 - 15:18:17 MET DST

On 16 Apr 1997 13:34:34 +0200, Andrzej Bort
<bort_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:
>Wiele osób/firm etc. Na przykład:
>HP dla swoich stacji roboczych, SUN, etc. Tylko że ten sprzęt na który
>takie płytki są zrobione, obsługuje CD-ROMa _BEZ POTRZEBY INSTALACJI ŻADNYCH
>DODATKOWYCH DRIVERÓW_. Jeśli twój sprzęt to potrafi, to zwróć się
>do tego, od kogo sprzęt kupiłeś o udostępnienie takiej płytki.
>Powinni ci dać.
Komputer sobie sam skladalem. Wiec zroce sie sam do siebie ;-) ale to
pozniej. Bardziej mnie interesuje jak samemu zrobic taka plytke...

1. Jakiego softu najlepiej uzywac do nagrywania cd-r'ow? Mam tylko
Easy CD-PRO 95. Wydaje mi sie ze ta nagrywarka ma troche wieksze
mozliwosci...

2. Czy na plytkach muzycznych mozna nadac trackom tytuly, tytul plyty
autora itp Tak zeby taka plytka dala sie czytac w normalnym
odtwarzaczu (np w wiezy), a po wrzuceniu jej do cd w komputerze dalo
sie odczytac te dane.

3. close sesion, close disk
Czy mozna dogrywac dane na plytke czy tez trzeba kopiowac plytke za
jednym razem? Chialbym wrzucic na cd-r'a ze 100mb. Reszte dorzucilbym
pozniej. Ale chcialbym miec dostep do wszystkiego, nie tylko do
ostatniej sesji... Czy jest to mozliwe.

4. Jak zrobic takowy manewr:

sys c: g:
xcopy . g: /e

gdzie g: to nagrywarka ;-)

Pozdrawiam!

Szymon Kunysz alias SHiM0N 0f 3Li7E
mailto:shimon_at_ikp.atm.com.pl; mailto:skunysz_at_ii.pw.edu.pl
voice: 0602 299 301; (+022) 6722845 lub (+022) 6816804
http://bolek.ii.pw.edu.pl/~skunysz/