Re: Co jest z tym Windows-em 95 ???

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Fri 18 Apr 1997 - 00:12:08 MET DST

stach_at_amk.rmnet.it wrote:

>Sam jestes nudny :-)) Smazysz te swoje
>aplikacje pod Foxpro (pewnie pod Windows)

O ile wiem, to pod Dos.

>ani to szybkie ani efektywnie korzystajace
>z zasobow ot taka latwizna programowa bo
>i tak klienci nie beda mieli wyjscia i beda
>musieli ubrac sie w P60 z 16MB RAM dla zupelnie
>prostej roboty...[...]

Oj Staszku, Staszku.
Pisales Ty kiedy programy bazodanowe pod DOS ?
Ja pisalem. Najpierw w Clipperze, potem w Foxie.
Jezeli pokazesz mi program pod DOS, w dowolnym jezyku,
ktory bedzie z 50 MB DBF-a szybciej wyciagal dane, niz
program w Foxie, to zjem wlasne kapcie na surowo...

OSciski,
G.

p.s. Czemu nie odpowiadasz na prywatne maile ?

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl