Re: Drukarka atramentowa

Autor: Boss (bb3_at_poczta.com)
Data: Thu 17 Apr 1997 - 22:27:11 MET DST

Canon 240 dla urzytkownika domowego (CMY) z obciazeniem ok.100str/miesiac
                600zl
Canon 4100/4200 j/w (CMYK) <tanie tusze> z obciazeniem ok. 200str./miesiac
                840zl
Canon 620 (CMYK osobne pojemniki) 720*720dpi
               1100zl
Nec 610+ laser czarno-bialy powyrzej 200str./mies. (toner
350zl-4000stron!!!
               1250zl
mozliwosc regeneracji ok. 200zl.
Sam urzywam Nec 660+ od ponad roku, oraz regenerowanego tonera jakosc
bez zmian. Do koloru urzywam Canona 4550 bo ma mozliwosc A3

Wystarczy porownac cene, jakosc wydruku awaryjnosc z Lexem<HP i Epsonem

Bogdan
bb3_at_poczta.com

Zibby <zibby_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<01bc4a93$b04b3ce0$LocalHost_at_pro200dual>...

> [...]
> >

> Uwazam mojego Lexmarka za glosnego, nie wiem jak 660C.
> 3-pigmetowym
> prostu
> 4-ropigmentowym
> np.
> tak??
> >
> Tu popelnilem blad: zamiast 6** ma byc 600 i wszystkosie zgadza. Poza
tym
> wszystkie HP padaja znacznie rzadziej od innych (z Lexmarkiem wlaczniem
> choc moj trzyma sie na razie calkiem dobrze). Wiekszosc z pewnoscia
> slyszala o problemach z glowicami Epsona. W HP po prostu takie badziewie

Magneta,