Re: Kolejność napędów w DOSie

Autor: Bartek Kaczynski (bart_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 17 Apr 1997 - 23:04:58 MET DST

Andrzej Olaczek wrote:

> Jesli na drugim dysku nie byloby podstawowej partycji DOS (Primary),
> bylby on widziany w twoim kompie jako ostatni.
> Wiec :
> 1. Zrob backup drugiego dysku
> 2. Za pomoca fdisk'a usun partycje podstawowa (z dysku 2 oczywiscie)
> 3. Zaloz w jej miejsce partycje rozszerzona (Extended)
> 4. Na partycji rozszerzonej - zaloz dysk logiczny
> 5. Sformatuj nowy dysk
>
> Jesli nie jestes pewien, jak uzywac fdisk'a - lepiej popros o pomoc
> "fachowca".
> Nie skasuj sobie przypadkiem partycji z pierwszego dysku !

> [...]
W przypadku pracy w W95 to "wspanialy" W95 plug&pray wykrywa dyski bez
ustawienia w biosie (no dziala to w 75%) i drugi dysk jest widziany jako
ostatni w windowsie, oczywiscie w dosie przed windowsem go nie ma, no
ale to ma swoje wady i zalety...
                        _bartek

--
--------oooOOOOOO K A C Z Y OOOOOOooo----------
mailto:bart_at_free.polbox.pl &  kaczy_at_hotmail.com