Re: W sprawie wypisywania z listy

Autor: mariuszp (mariuszp_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 18 Apr 1997 - 00:41:51 MET DST

Przepraszam ze troche odbiegam od tematu listy, ale skoro na jej forum (za przykladem moich poprzednikow) podjąłem temat "co sie dzieje z tym pecetem", wypadałoby wiec publicznie go zakonczyc.

Przede wszystkim dziekuje wszystkich tym, ktorzy odpowiedzieli na moja prozbe o pomoc. Zgadzam sie, ze sfrustrowany bezskutecznym wypisywaniem sie od kilku dni, zaczalem zjadac poszczegolne literki w "unsubscribe", lecz na poczatku z cala pewnoscia polecenie bylo wypisywane poprawnie. Mozliwe, ze calkiem niepotrzebnie wpisywalem je rowniez w temacie, choc wydaje mi sie, iz w takim przypadku serwer powinien zwrocic listownie komunikat jakiegokolwiek bledu - a jednak nic nie otrzymalem.

Informacje o liscie oraz o administratorach listy, czerpalem z http://www.man.lodz.pl/pzs/pzs_ld.html
gdzie umieszczone sa miedzy innymi kontakty:
Contact: Piotr Wilk <piotrwi_at_man.lodz.pl>
Contact: Monika Garbas <monika_at_man.lodz.pl>
List swoj wyslalem do Pana Piotra Wilka, wiec Pani Monika z cala pewnoscia go nie otrzymala. Skad moglem przypuszczac ...

Tym niemniej adres obecnie podany przez Pania Monike:
rozni sie troche od tego ktory znalem, wiec pewnie i tak bysmy sobie nie "poemailowali".

Dziekuje wszystkim, a w szczegolnosci Pani Monice za wyrozumialosc.
Mam nadzieje ze uda mi sie pozytywnie zakonczyc subskrybcje.

"Ale nie myslcie sobie, ze sie tak latwo mnie pozbedziecie"
Wasza lista jest bombowa !!!
Dalej bede ja sledzil...po prostu odkrylem zalety newsow.

Pozdrowienia dla wszystkich subskrybentow PECETA !!!
Mariusz Piórkowski
mariuszp_at_priv.onet.pl