Off topic: Linux vs M$ Bylo: SIEC w bloku!

Autor: RoMan Mandziejewicz (RoMan.Mandziejewicz_at_f88.n484.z2.fidonet.org)
Data: Thu 17 Apr 1997 - 00:25:12 MET DST

Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL wrote:

[...]

 RP> a czy to ma jakikolwiek zwiazek z meritum sprawy ?

Wersja Worda? Bardzo wielki. I dlatego to pytanie znalazlo sie na pierwszym
miejscu. Podajac przyklad dokumentu, ktory osobiscie napisalem, sformatowalem i
wielokrotnie wydrukowalem, podalem dokladnie specyfikacje sprzetu i
oprogramowania. Dla przypomnienia - bylo to robione oryginalna (amerykanska)
wersja Worda 2.0c - polska byla strasznie zaburaczona.

 RP> podaj co mozna zchrzanic przy instalowaniu "kradzionego" Worda
 RP> (jakakolwiek metoda) zeby potem zle robil; to co ma robic.

Widzialem Worda instalowanego metoda kopiowania zawartosci katalogu \WINWORD i
nic nie jest w stanie mnie juz zadziwic w materii piracenia.

[...]

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl