Re: Drukarka atramentowa

Autor: Zibby (zibby_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 16 Apr 1997 - 20:45:09 MET DST

Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał(a) w artykule
<Pine.HPP.3.95.970416090526.16532A-100000_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...

> ^^^^^^^^
> czyli jesli tak, to pozostaje tylko jeden model - HP600, bo pozostale
maja
> pelny kolor, a nie opcje.

        Masz racje, moj blad wynika z niedoinformowania(przyznaje sie bez bicia,
ze popelnilem blad) niech zostanie HP600.

> A wlasnie ze padaja, nie ma drukarek, ktore sa w 100% pewne - zawsze sie
> trafi jakis "odrzut" produkcyjny...

        Nie ma NIC, co jest w 100% pewne. Ten argument z odrzutem nie jest zbyt
trafny. Czesto liczy sie jakosc i renoma, ktora pochwalic sie moze HP. Ja
jestem uzytkownikiem Lexmarka 1020 CF, wiec nie ma mowy o zachwalaniu
swojego;). HP jest na tyle dobra firma, ze takich 'odrzutow' ma znacznie
mniej niz Epson, czy sam Lexmark, nie wspominajac o Noname'ach, czyli
innych. Jednakze w przypadku HP renoma kosztuje troche wiecej.

> Cos mieszasz. Najpierw opisujesz drukarki z opcja koloru jako te, ktore
> polecasz, teraz zachwalasz drukarki z pelnym kolorem jako posiadajace
> lepsza jakosc wydruku... moze tak jakas meska decyzja ?

        Nie wiem kto ile ma drobnych do rozmienienia i potem wywalenia da drukare.
Opisujac drukarki staralem sie o obiektywizm. Masz wiecej kasy - kupujesz
pelny kolor, masz mniej - kupujesz 3-pigmetowe. Naturalne.

> No ale taka na przyklad HP520 mozesz napelnic chociazby tuszem Pelikana i
> wtedy jak z ta ekonomicznoscia ?
        W takim razie napelniaj sobie Pelikanem, dziala raz na trzy. (Sam
dolewalem kilku znajomym na HP, czesto po kilku dniach dysze puszczaly i
wylewalo).

> Nie zawsze w domu laserowka jest
> najlepsza - tylko wtedy, gdy ABSOLUTNIE nie potrzebujesz koloru, a z tego
> az tak wielu ludzi nie bedzie rezygnowac.

Tu sie zgadzamy.

--
Pozdorwienia!