Re: trzyeci klawisz myszy

Autor: Piniek (aka Piotr Ingling) (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Wed 16 Apr 1997 - 11:48:08 MET DST

Dnia 15 Apr 97 Jarek Lis napisał(a) co następuje:

[...]
> : />A chodzi z myszami innymi niz Logitech? Czy moze A4 jest kompatybilna?
>
> : Nie sprawdzalem (mam Logitecha), ale 3 przycisk to nie jest jakis
> : M$-wynalazek, wiec powinno dzialac z kazda mysza. :)
>
> 3 przyciski nie, ale myszy Logitech maja wlasne rozszerzenia standardu.
> I odkad pamietam drivery Logitecha upierdliwie odmawialy pracy
> z myszami innymi niz swoje. A to tylko na wstepnym etapie ustawiania
> myszy - potem standard jest zachowany.
Mój kumpel używa myszy A4Tech z driverami Logitech-a i wszystko jest OK. Chodzą
wszystkie 3 klawisze.

                         Piotr Ingling
e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl
www: http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/index.html
Ceny na gieldzie komputerowej w Warszawie:
        http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/ceny-pl.html