Re: Drukarka atramentowa

Autor: Piniek (aka Piotr Ingling) (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Wed 16 Apr 1997 - 11:48:08 MET DST

Dnia 15 Apr 97 Zibby napisał(a) co następuje:

> A propos Lexmarka1020CF:
[...]
> Wady
> Glosna praca(jest glosniejsza od HP)
To są atramentówki głośniejsze od HP? Ja mam 660C i uważam, że jest bardzo
głośna (w porównaniu do np. Epsona Stylus-a).

[...]
> Polecam jednak drukarki tupu HP 6**, czyli BW z opcja druku w 3-pigmetowym
> kolorze. Stosunkowo tanie i dobre, brak jakichkolwiek problemow, po prostu
> nie padaja. Roznica pomiedzy 3-pigmetowym kolorem(CMY) a 4-ropigmentowym
Chwileczkę, HP600, to rzeczywiście drukarka z opcją druku w kolorze, ale np.
660C i 690 to drukarki tzw. czterokolorowe. I niby 600 nie padają, a 660 tak??

> (CMYK) jest w jakosci bardzo zauwazalna.Do 3 squadowych Cyan, Magneta,
> Yellow automatycznie dodawany jest czarny, co znacznie poglebia jakosc i
> ostrosc kolorow. Drukarki CMYK sa 2razy drozsze do CMY, wiec do zabaw
> domowych nie warto ich kupowac. Jednakze polecam z calego serca tanie
Widziałem wydruki 'czarne' składane z 3 kolorów. Nie nazwałbym tego kolorem
czarnym, nie mówiąc już o tym, że wydruk przypominał trochę wydruk z igłówki.
Drukarka - Lexmark 1020. No, ale w sumie, to jak często w domu potrzeba
drukować w kolorze? Jeśli komuś na tym nie zależy, to rzeczywiście wystarczy
drukarka z 'opcją koloru'. Ale tu drobna uwaga - Lexmark 1020 standardowo ma
zasobnik z trzema kolorami - czarny jest tu opcjonalny. Czyli odwrotnie niż w
przypadku HP 320/400/600.

> laserowki. Kosztuja niewiele drozej, co prawda, te czarno-biale nie maja
Niewiele drożej, ale od tych czterokolorowych. Bo 700 a 1500zł to nie taka
znowu niewielka różnica.

[...]
> drozej. Do domu laserowka najlepsza.
No, polemizowałbym...

                         Piotr Ingling
e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl
www: http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/index.html
Ceny na gieldzie komputerowej w Warszawie:
        http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/ceny-pl.html