Re: Problem z TP SA (0202122)

Autor: A_Zet (adek_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 16 Apr 1997 - 11:19:26 MET DST

On 15 Apr 1997 16:51:01 GMT, Grzegorz Siedliski
<gsiedlis_at_elka.pw.edu.pl> wrote:

> Komunikat (low memory) jest
> wysyłany przez setwer TPSA, i żadne
> MB w komputerze łączącym się
> nie pomogą.
> Teoria o oszukiwaniu ludzi
> przez telekomunikację dla mnie
> jest błędna, w końcu ile impulsów
> można stracić na ponowne połączenie

Od jakiej ilości straconych impulsów uznasz teorię za słuszną?
Jak to błędna teoria? Jeżeli JA PŁACĘ za błędy TP SA to od kiedy
teoria o oszukiwaniu ludzi itd... Jak nie mają pamięci to niech
zablokują połączenie - wolę mieć zajętość (i tak mam w przeważającej
części dnia).
Pisałem swego czasu na ten temat bezpośrednio do webadmina
w Katowicach. Poprzedni mail w sprawie permanentnie zajętego numeru
0-202... do niego dotarł, otrzymałem mgliste zapewnienie, że się
poprawi, zaś ten z reklamacją już nie. Odbił się i po 5 dniach został
mi zwrócony. Rzuciłem tę informację na polipa, ludzie się śmieli, że
już TelePies sam ze sobą nie umie się połączyć.
Przecież to jawne naciągactwo, obojętnie czy na 18 groszy czy na
więcej. Elegancka firma (gdyby teoria o oszukiwaniu itd...) winna
zwrócić zapłatę za wszystkie połączenia z wiadomym numerem, których
długość nie przekracza np 30 sekund. Co więcej, oprócz tego błędu
jest bardzo dużo błędów z krzakami. I też JA, KONSUMENT muszę za nie
płacić, za niechlujstwo sprzedawcy usług, w efekcie sprzedawca nabija
w butelkę kupującego. Od biedy dałoby się to zrozumieć, gdyby
sprzedawca był biedny a kupujący bogaty - taki swoisty Janosik - a tu
jest wprost przeciwnie. Oprócz relatywnie wysokich (w stosunku do
płac) taryf dochodzi jeszcze to o czym wyżej.

Pozdrawiam
Adek

Katowice: adek_at_free.polbox.pl
akumulatory wszelkiej masci: az1_at_poczta.com)