Re: KLAWIATURA

Autor: Tomek Bilski (tbilski_at_wlkp.ternet.pl)
Data: Wed 16 Apr 1997 - 00:50:20 MET DST

Tomasz Sadowski wrote:

> Coś mi się porobiło z płytą główną. Komputer przy bootowaniu chce żebym
> odblokował klawiaturę. Najpierw kręciłem kluczykiem, potem odłączyłem
> kabelek od k-locka, potem sto razy resetowałem BIOS śrubokrętem i nic.
> Czy płyta do wymiany. Błagam oświćcie.
> tomaso
> mailto:tomaso_at_free.polbox.pl

        Podobny błąd wyskoczył mi po zablokowaniu KEY LOCKiem . Było to dość
dawno , naprawa gwarancyjna w Optimusie skończyła sie wnioskiem :
wskutek winy użytkownika uszkodzeniu uległa płyta główna :-( ,
proponujemy odpłatną wymiane :-((((((( .
- dziękuję , wymienię sobie sam - lepiej na tym wyjdę .

--
Tomek .
mailto:tbilski_at_wlkp.top.pl