Re: Pomocy !!!

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Wed 16 Apr 1997 - 01:51:30 MET DST

On Tue, 15 Apr 1997 16:48:07 +0200 (CEST), Nike wrote:

>HEJ ! Prosze was pomž cie. Mam problem.
>Za ka dym razem kiedy chcem napisa do kogo to wyskakuje
>nastŰpuj cy komunikat:
>
>Odnalezienie serwera pocztowego ni jest mo liwe.
>Sprawdz konfiguracje internet mail, po czenie sieciowe,
>konfiguracje TCP/IP. Je eli problem...
[...]
>Za wszelk pomoc bŰdŰ bardzo wdziŰczny.

prosze bardzo:
moim zadniem musisz sprawdzic: konfiguracje internet mail,
polaczenie sieciowe, konfiguracje TCP/IP

:->

Grego

p.s. po pierwsze: czy inne programy internetowe Ci dzialaja?
  problem masz tylko z poczta? Jesli tak, to znaczy ze konfiguracja
  TCP/IP jest ok. Masz nie skonfigurowany lub zle skonfigurowane
  SMTP-server i (ewentualnie) POP server. Najprosciej zwrocic sie
  o pomoc do Twojego providera lub do innego uzytkownika tego samego
  providera. Mozna ewentualnie pomoc Ci na odleglosc wyszukac
  relay za pomoca nslookup, ale do tego potrzebuje przynajmniej
  wiedziec [nie jestem jasnowidzem] jak sie Twoj provider nazywa
  (a najlepiej nazwe czy alias przynajmniej jednego z jego hostow
  np. www.??????.pl)

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi