Re: Animacje w 3D Studio MAX

Autor: Zibby (zibby_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 15 Apr 1997 - 20:20:45 MET DST

> Mam pewien problem zwiazany z tworzeniem animcji w 3D Studio MAX. Otoz
> tworzac powiedzmy animcje pewnego robocika skladajacego sie z 3 czesci
> (np. 3 rurki polaczone jakims przegubami) skladajaca sie z 10 klatek
chce,
> aby od klatki 1 do 5 obracala sie jedna rurka, a od klatki 6 do 10 druga.

Problem całkowicie Off-Topic, ale niech tam.

Do tego celu służy gadget Animate!(taki duży, kwadratowy u dołu).
Jesteś w 5-tej klatce. Naciskasz Animate!, robisz z 1-wszą rurką co chcesz
i wyłączasz Animate!. Automatycznie ładuje keyframea dla tej rurki w klatce
5-tej. Podobnie robisz z 2-gą. Skaczesz do 6-tej, Definiujesz pustego
keyframe'a dla rurki2, skaczesz do 10-tej i robisz z rurką co chcesz,
Wyłączasz Animate!. Tyle.
Doqadnie tak samo możesz robić ze wszystkim, z materiałami, z atmosferą,
dosłownie ze wszystkim.
Jakieś pytania, to wal do mnie na skrzynkę:

--
Pozdorwienia!