Animacje w 3D Studio MAX

Autor: Pawel Grajdek (alx_at_arrakis.cs.put.poznan.pl)
Data: Tue 15 Apr 1997 - 12:48:44 MET DST

   Mam pewien problem zwiazany z tworzeniem animcji w 3D Studio MAX. Otoz
tworzac powiedzmy animcje pewnego robocika skladajacego sie z 3 czesci
(np. 3 rurki polaczone jakims przegubami) skladajaca sie z 10 klatek chce,
aby od klatki 1 do 5 obracala sie jedna rurka, a od klatki 6 do 10 druga.
Niestety robiac to ostatecznie animacja wyglada tak, ze od klatki 1 do 10
obracaja sie wszystkie rurki - i w zwiazku z tym mam pytanko: jak
'zamrozic' poszczegolne klatki, aby edytujac je nie wplywac na cala
animacje?

Pozdrawiam