Re: Drukarka atramentowa

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 15 Apr 1997 - 15:00:17 MET DST


On 15 Apr 1997, Slawomir Marczynski wrote:

> Marek MM Goderski (saler_at_wlkp.ternet.pl) wrote:
>
> : Co do serwisu to trzeba kupic HP z orginalna gwarancja HP (np w EsCom'ie),
> : wtedy to w przypadku usterki pakujesz hp w karton i serviskiem wysylasz do
> : hp (na ich koszt), w ciagu tygodnia drukarka wraca naprawiona (na ich
> : koszt), w przypadku pomylki to ty ponosisz koszty - proste....
>
> Skomplikowane.
> A co jezeli drukarka jest juz po okresie gwarancji?
> A co jezeli ty twierdzisz ze drukarka jest zepsuta, a serwis - ze nie?
>
> Widzisz - to nie chodzi ze nie ma serwisu. Tylko ze serwis jest do bani.

W prawie wszystkich DUZYCH firmach tak jest...

>
> Nie istnieje w Polsce cos takiego jak pomoc techniczna... to nie to samo
> co naprawianie zepsutych drukarek (te sa dosc odporne na uzytkownika),
> - nikt w Szczecinie nie byl w stanie wyjasnic mi w jaki sposob kodowane
> sa polskie znaki w HP500C - mala prosta informacja ze Esc ( 2 N przelacza
> zestaw znakow na Latin-2...

A na takiej pomocy mozna by zrobic kupe szmalu...

> Swoja droga - coraz tansze sa drukarki laserowe.

Kolorowe tez ? :)))
JEsli ktos potrzebuje koloru to laser nie siada...

                                                Jurand



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:02:28 MET DST