Re: Drukarka atramentowa

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_arcadia.tuniv.szczecin.pl)
Data: Tue 15 Apr 1997 - 13:53:26 MET DST


Marek MM Goderski (saler_at_wlkp.ternet.pl) wrote:

: Co do serwisu to trzeba kupic HP z orginalna gwarancja HP (np w EsCom'ie),
: wtedy to w przypadku usterki pakujesz hp w karton i serviskiem wysylasz do
: hp (na ich koszt), w ciagu tygodnia drukarka wraca naprawiona (na ich
: koszt), w przypadku pomylki to ty ponosisz koszty - proste....

Skomplikowane.
A co jezeli drukarka jest juz po okresie gwarancji?
A co jezeli ty twierdzisz ze drukarka jest zepsuta, a serwis - ze nie?

Widzisz - to nie chodzi ze nie ma serwisu. Tylko ze serwis jest do bani.

Nie istnieje w Polsce cos takiego jak pomoc techniczna... to nie to samo
co naprawianie zepsutych drukarek (te sa dosc odporne na uzytkownika),
- nikt w Szczecinie nie byl w stanie wyjasnic mi w jaki sposob kodowane
sa polskie znaki w HP500C - mala prosta informacja ze Esc ( 2 N przelacza
zestaw znakow na Latin-2...

Masz _wylacznie_ to co stanowi minimum przyzwoitosci - ale tam gdzie
kupiles drukarke nikt ci nie pomoze - nawet jezeli to bedzie autoryzowany
partner HP. To po cholere autoryzacja i caly ten szpan? Nie mozna po prostu
powiedziec: my tylko sprzedajemy i na niczym innym poza handlem sie nie
znamy? Ale nie - niby masz miec zaufanie do przedstawiciela HP ktory... tak
de facto zadnym przedstawicielem HP nie jest. Zdecydowanie, odnosnie tzw.
public relations HP musi sie (swoich przedstawicieli) jeszcze duzo duzo
nauczyc.

Swoja droga - coraz tansze sa drukarki laserowe.

--
Slawomir Marczynski (Mr) 
Institute of Physics, Technical University of Szczecin


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:02:27 MET DST