Re: Co jest z tym Windows-em 95 ???

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Tue 15 Apr 1997 - 07:35:41 MET DST

Łukasz Bajoński wrote:

> Jacek Piskozub <piskozub_at_iopan.gda.pl> wrote:
>
> /> Zwróciłem tylko uwagę, że
> /> stawianie oprogramowania naturalnego dla serwera sieciowego
> (Linuxa) dla
> /> komputera osobistego z jednym użytkownikiem i to nienajwyższych
> lotów w
> /> Unixie (czyli 95% użytkowników Internetu) jest paradoksalnie
> bardziej
> /> niebezpieczne dla jego danych niż zainstalowanie mu Win95, jeśli
> maszyna
> /> będzie podłączona bezpośrednio do Internetu (i używana jedynie
> [...]

Chciałem tylko zwrócić uwagę, że napisałem "bezpośrednio połączony z
Internetem", tzn. nie dial-up a pecet stający na biurku np. na uczelni
czy innej instytucji sztywno polaczonej z Internetem. Pomyśl o skutkach
dania Linuxów urzędnikom a nawet naukowcom nie-informatykom. Ja myślałem
- ten problem nie jest teoretyczny, jest u nas codziennością. Czy teraz,
za trzecim razem, było to już dość zrozumiałe?

JP.

--
Jacek Piskozub
  Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland