Re: Radio przez Internet

Autor: Michal Szybisz (venom_at_beauty.ternet.pl)
Data: Mon 14 Apr 1997 - 20:44:54 MET DST

Grego_at_RMnet.it (Gregorio Kus) wrote:

>jak to PO CO ???
>proste: zeby zapychac internet megabajtami i skutecznie utrudniac
>prace tym ktorzy maja do czego naprawde go wykorzystywac
>
>w scislym sojuszu z ciemniakami ktorzy pakuja 500kB GIFow na swoja
>home page a potem prosza o rzucenia na nia okiem

Ja to wiem i Ty to wiesz... Ale zapytalem po to, zeby gosc sam
sprobowal umotywowac ten zupelnie bzdurny sposob korzystania z
Sieci... Ale go ubiegles i teraz nie bedzie juz dyskusji... ;-)

PS Ja tez sobie zainstalowalem Real Audio, i tez sprobowalem posluchac
radia i innych spraw w formacie .ra, w ramach ciekawostki technicznej.
Jak uslyszalem, to podziekowalem...

--
Michal Szybisz
venom_at_beauty.ternet.pl