Re: Radio przez Internet

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Mon 14 Apr 1997 - 05:20:21 MET DST

On Mon, 14 Apr 1997 01:54:16 +0200 (CEST), Michal Szybisz wrote:

>Juz Ci ktos napisal gdzie i co, wiec ja pozwole sobie tylko zapytac:
>po co Ci polskie radio przez Internet? Tam gdzie mieszkasz nie
>dochodza fale? Nie sadzisz, ze lepiej i taniej slychac jednak przez
>normalne radio??? Co innego, gdyby chodzilo o jakas rozglosnie, ktora
>trudno zlapac, ale tak... :-0

jak to PO CO ???
proste: zeby zapychac internet megabajtami i skutecznie utrudniac
prace tym ktorzy maja do czego naprawde go wykorzystywac

w scislym sojuszu z ciemniakami ktorzy pakuja 500kB GIFow na swoja
home page a potem prosza o rzucenia na nia okiem

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi