Re: Off topic: Linux vs MS

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Mon 14 Apr 1997 - 17:28:32 MET DST

Jarek Lis <lis_at_spamfilter.ict.pwr.wroc.pl> wrote:

: : : No i jeszcze znajdz w zrodle komende odpowiadajaca za zly wyglad
: : : w siodmej linii piatej strony.
: : (1) Rozumiem, ze w Wordzie ta komende wskazuje sam Word?
: Poniekad - klikasz mysza i poprawiasz. :-)

:)

: : (2) Jesli myslalem przy konstruowaniu dokumentu, to znajde bez zadnego
: : trudu; jesli nie myslalem, to sam jestem sobie winien.
: I to jest wada Tex'a - on jest dobry do "samodzielnego" uzytku.
: A jak kto inny pisal ten plik?

(1) Jesli dostaniesz dokument Worda, ktory to dokument stworzyl ktos
    inny, to jesli ten ktos nie stosowal jasnych/logicznych/przejrzystych
    regul w stylach, to tez nie jest latwo zmieniac taki dokument.
    Oczywiscie, wszystko da sie "na chama" zrobic formatujac kazde miejsce
    tego dokumentu oddzielnie, ale to wcale nie jest specjalny powod do
    dumy. Zreszta, w TeX'u tez sie tak da :)

--
	Leszek.