Re: Internet Explorer 4.0 - instalacja

Autor: Marcin Sochacki (wanted_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Mon 14 Apr 1997 - 12:05:00 MET DST

Barbara Cel wrote:

> Do czego zmierzam - otoz chcialabym zeby mi ktos wyjasnil
> (kto wie) czy mozna zrobic troszeczke inaczej. Znalazlam dosyc
> szybkie ftp gdzie sie znajduje Explorer 4.0, ale tam jest to wszystko
> w plikach cab.
> BABSI

Ale ludzie lubia sobie utrudniac zycie!!!

Z polskich archiwow polecam mirror TUCOWS na:
http://sunsite.icm.edu.pl/tucows/web95.html

Tak BTW, dlaczego MSIE??? Ja juz to sciagalem (tylko z ciekawosci co nam
M$ zaserwuje) i bylem totalnie zdegustowany (zeby nie powiedziec
wkurzony) robota naszych ulubiencow.
Ot, chociazby taki detal: mam 2 partycje dysku twardego, na glownej
partycji w Winami mialem tylko 15MB wolnego, a na drugiej ok. 50MB.
Kazalem instalowac ten software na drugiej partycji (wiedzac ze zajmuje
ok. 20-25MB). No i co? I g**no!!! Powiedzial ze za malo miejsca - znaczy
sie 50MB!!! Jak sie okazalo, Internet Exploder doklada do katalogu
systemowego Windows przecietnie 20-30 MB!!! Oczywiscie bez wiedzy
uzytkownika... Katalog wskazany przy instalacji mierzy wowczas zaledwie
4 MB i M$ ma sie czym chwalic - ze jego przegladarka jest taka mala.

Nie koniec na tym... IE dosc dokladnie "integruje sie" z systemem....
Niektorzy moga powiedziec ze to dobrze, ale ja uwazam ze czasami
przesadzaja. Po automatycznej deinstalacji IE odkrylem ze mam ok. 15MB
mniej miejsca na glownej partycji - oczywiscie dzieki spuchnietemu
katalogi Windows.

I tym optymistycznym akcentem zakoncze te nieco przydluga wypowiedz
polecajac goraco pani Barbarze Netscape Navigatora 3.0 lub najnowsza
wersje preview 4.0b3 Communicatora.

                 DZIEKUJE CI MICROSOFT!!!

Marcin 'Wanted' Sochacki
wanted_at_bg.univ.gda.pl