Internet Explorer 4.0 - instalacja

Autor: Barbara Cel (babsi_at_zodiak.tu.kielce.pl)
Data: Sun 13 Apr 1997 - 15:48:58 MET DST

Wersja 4.0 Explorera ma beznadziejnie zrobiony program
instalacyjny (M-soft zawsze lubil utrudnic).
Najpierw trzeba sciagnac 500KB, potem je
uruchomic on-line, program pokazuje liste mozliwych lokacji
(zapomnijcie o Polsce) i stamtad sciaga pliki,
ktore nastepnie instaluje (mam nadzieje, ze to juz off-line).
Do czego zmierzam - otoz chcialabym zeby mi ktos wyjasnil
(kto wie) czy mozna zrobic troszeczke inaczej. Znalazlam dosyc
szybkie ftp gdzie sie znajduje Explorer 4.0, ale tam jest to wszystko
w plikach cab. Nie wiem czy jak sobie je posciagam to mi potem
instalacja ruszy. A nie moge "normalnie" bo idzie mi za wolno...

BABSI