Re: Co jest z tym Windows-em 95 ???

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Sun 13 Apr 1997 - 20:05:35 MET DST

rafamiga_at_polbox.pl wrote:

> * Jacek Piskozub -> All, PL.COMP.PECET (Sat Apr 12 1997):

> budowe
> wielowatkowose tez
>
> AFAIR mowiˆeS o "statystycznej Windzie". W statystycznej nie
> sNdzŠ, aby
> byˆo...

> Skoro
>
> Gdyby byˆo to "echo f000:0000 ffff 66 | debug" nie wywalaˆo
> by systemu.
> U mnie, pod OS-em nie wywala.

> nie jest
>
> Ježeli brak bezpieczeästwa danych nazywasz "niepowažnym
> problemem"
> [...]

 Paradoksalnie W95 z TCP/IP jest w internecie bezpieczniejszy niz Linux
w rekach uzytkownika, ktory nie chce/nie umie zainstalowac najnowszych
patchy. Sprobuj sie wlamac do maszyny, ktora defaultowo nie ma zadnych
demonow sieciowych ;-) Brak bezpieczenstwa w W95 dotyczy dostepu
bezposredniego. To jednak system na komputer _osobisty_, oczywiscie na
zaden serwer sie nie nadaje. Tu sie zgadzamy.

--
Jacek Piskozub
  Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland