Re: Problem z TP SA (0202122)

Autor: Tomek Bilski (tbilski_at_wlkp.ternet.pl)
Data: Sat 12 Apr 1997 - 16:16:47 MET DST

Michal Cekiera wrote:

> Ja mam Pentium 90 16 RAM - i tez mi wyskakuje low memory.
>
> Moze to serwer TP.SA sie zatyka?
>
> Michał

        To wina TPSA - mialem podobne problemy przez jakis okres w tych samych
porach dnia . Wyskakiwal dodatkowo komunikat o duzym obciazeniu serwera
. Od jakiegos czasu ani razu juz sie to nie pojawilo - sadze , ze cos
zmienili - wobec ciagle rosnacego zainteresowania Internetem via 0
202-122 . Polecam cierpliwosc i 'try again later' ;-) .

--
Tomek .
mailto:tbilski_at_wlkp.ternet.pl