Re: Re: Jaki modem kupi ?

Autor: Michal 'CeFeK' Cegla I (cefek_at_urgentmail.com)
Data: Sat 12 Apr 1997 - 20:33:59 MET DST

On 6 Apr 1997 12:28:09 +0200, Grego_at_RMnet.it (Gregorio Kus) wyharczal
do Cefka:

| a wewnetrzny nie zajmuje com'a ???
| zajmuje i to nawet "bardziej" bo zewnetrzny moge latwo
| odpiac aby zrobic cos innego na tym samym com'ie, a wewnetrznego | |
| nie.

zajmuje sobie, ale _dodatkowy_! Czyli nie trace coma, ktory
przeznaczylbym za zewnetrzny.

| nie ma powodow dla ktorych mialyby sie zdarzac czesciej z | | |
zewnetrznym

sa, a w kazdym razie byly -- stary driver do UARTa. Ale pomysl, co sie
dzieje, jak jest kiepski kabel... ja tak mialem. ZGROOZA!

| niz z wewnetrznym. Chyba ze ktos ma stare seriale (8250 czy 16450)
mam 16550. tylko, mowie, stary driver.

| p.s. ja osobiscie uzywam wewnetrznych. wygoda z przenosnosci
ja uzywam externala. Nie przenosze go, a uzywam jako podstawke pod
glosnik i widze jego prace (jednak dobra rzecz -- wiem, czy nie zerwal
polaczenia, etc...)

| moim zdaniem niewygod z dodatkowym kablem (wcale nie cienkim)
eee tam... jakiez to niewygody? u mnie zwisa sobie luzno za kompem i
nie mam problemow.

| i jeszcze jednym szpejem na i tak juz straszliwie zagraconym
| miejscu pracy
totez stoi pod glosnikiem. nie jest w koncu tak wielki, zeby nie mogl