Re: Jak wylaczye Plug and Play na karcie Sound Blaster 32 PnP

Autor: Pawel Komos (cmos_at_szc.ternet.pl)
Data: Sat 12 Apr 1997 - 19:09:54 MET DST

RoMan Mandziejewicz <RoMan.Mandziejewicz_at_f88.n484.z2.fidonet.org>
napisał(a) w artykule <860808138_at_f88.n484.z2.ftn>...

[--CIACH o PnP--]

> Naucz sie po prostu korzystac z programow, ktore sluza do ustawiania
parametrow
> karty i tyle.

To moze powiesz mi, co mam zrobic: mam SoundBlastera 16 PnP prawdziwego, z
oryginalnym pudelkiem, kilkunastoma dyskietkami itd. Program do
konfiguracji zasobow niezaleznie czy ten z dyskietek, czy sciagniety przez
siec od Creative Labs mowi: "Due to internal error..." itd i odmawia
jakiejkolwiek wspolpracy. Wczesniej mialem porzadnego Straussa z wczesnych
serii z jumperami i wszystko dawalo sie ustawic bez zadnego problemu po
chwili zastanowienia. A na tego !@#$%^ Blastera zmarnowalem pare dni i w
DOSie ciagle nie chodzi jak trzeba. Nauczyc poslugiwac sie programem jakos
nie moge.

--
Pozdrowienia