Jak wylaczye Plug and Play na karcie Sound Blaster 32 PnP

Autor: RoMan Mandziejewicz (RoMan.Mandziejewicz_at_f88.n484.z2.fidonet.org)
Data: Sat 12 Apr 1997 - 00:21:52 MET DST

Gregorio Kus wrote:

[...]

 GK> mnie chodzi tylko o JEDEN jumper - do WYLACZANIA pnp.
 GK> przeciez mechanizmy do komunikowania zajetych zasobow tak czy tak
 GK> musza istniec, wiec chce wylaczyc pnp a parametry podac takie jakie
 GK> sobie zycze, nie musze tego robic jumperami.

Grego, sadzilem, ze Twoja wiedza jest odrobine wieksza i widze, ze sie grubo
pomylilem. Czyzby Twoim zdaniem karta SB sama z siebie ustawiala sobie zajmowane
zasoby? Grubo sie mylisz - tym zajmuje sie oprogramowanie i nie ma tu czego
wlaczac czy wylaczac. Na dzien dobry SB nie zajmuje zasobow, za wyjatkiem
jednego portu, na ktorym oczekuje wlasnie instrukcji od oprogramowania, co ma
zajac. Chcesz wylaczyc ten port? Prosze bardzo - tylko jak wtedy zmusisz karte
do ustawienia czegokolwiek? Hint: SB nie ma NVRAM czy EEPROMa.

Naucz sie po prostu korzystac z programow, ktore sluza do ustawiania parametrow
karty i tyle.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl