Re: Zoltrix 33600

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 12 Apr 1997 - 10:13:08 MET DST

warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz Bodaszewski) wrote:

> Motorole bym z tego wylaczyl.Podobno dobre sa Codexy, ale
> do przystepnych cenowo raczej nie naleza :-)
> Ostrzegam przed Premierem 33600 - mialem to przez pare dni
> w pracy i z ulga wymienilem na Zyxela Elite 2864.

Nie wiem, nie znam. Ze swej strony moge powiedziec, ze Lifestyle 28.8,
znany czasem jako Apollo 3400, chodzi jak zloto.

A cena? No coz - rok temu dalem 600zl - dzis ten modemik jest juz
znaczaczo tanszy.

Poza tym, jezeli ktos chce modemu _uzywac_, a nie ma to byc ozdoba
biurka, to pewnie roznice miedzy kalem (qpa) a modemami to pewnie
jeden lub dwa rachunki od naszych 'przyjaciol' z telepsa...
Tylko, ze z modemem zaplacimy za to, co sobie pouzywalismy, a z qpa
zaplacimy jeszcze za pare nieudanych polaczen itp itd...

pozdrowienia,

--
Michal Tyrala
kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl