Re: Co jest z tym Windows-em 95 ???

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Sat 12 Apr 1997 - 08:48:51 MET DST

Lech Szychowski wrote:

> Jarek Lis <lis_at_spamfilter.ict.pwr.wroc.pl> wrote:
>
> : Inna sprawa ze cos za dlugo ten Linux dochodzil do przyzwoitego
> poziomu,
> : ze mozna go w jeden dzien zainstalowac.
>
> Przesada. Pamietaj, ze Linux to nie Winda, ktora z zalozenia
> powinien
> umiec zainstalowac nawet przecietny Amerykanin.

Dziekuje za to stwierdzenie. Kiedy pare dni temu napisalem mniej wiecej
to samo (ze jesli ktos nie potrafi nawet W95 dobrze zainstalowac to nie
ma mu co radzic instalacji Linuxa) opsypano mnie tu "dobrymi radami" w
zupelnie innym kierunku.

Wiec jednak jak ktos nie umie postawic Windy powinien pozostac przy
DOSie ;-)

--
Jacek Piskozub
  Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland