Re: Jak wylaczye Plug and Play na karcie Sound Blaster 32 PnP

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Sat 12 Apr 1997 - 02:34:37 MET DST

On Fri, 11 Apr 1997 17:30:49 +0200 (CEST), Jarek Lis wrote:

>Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.it> wrote:
>: On Fri, 11 Apr 1997 07:20:36 +0200 (CEST), RoMan Mandziejewicz wrote:
>: >Dziwi Cie to? Dorobienie paru rejestrow i bramek w duzej kosci kosztuje
>: >(przy duzej produkcji!) nic, a montaz kilku/kilkunastu jumperkow duzo.
>
>: mnie chodzi tylko o JEDEN jumper - do WYLACZANIA pnp.
>: przeciez mechanizmy do komunikowania zajetych zasobow tak czy tak
>: musza istniec, wiec chce wylaczyc pnp a parametry podac takie jakie
>: sobie zycze, nie musze tego robic jumperami.
>
>A, to dochodzi jaki eeprom na karcie, inna technologia, wiec trzeba dolozyc
> [...]

Co Ty opowiadasz Jarku,
przeciez BIOS pnp i winda jakos sie z ta karta komunikuja
n/t przydzialu zasobow (adresy portow, IRQ, DMA)
wiec wszystko to JUZ JEST!
Ja chce tylko malutkiego programiku ktoremu z linii komend JA podam
te zajmowane zasoby a nie zeby cholerny blaszak decydowal za mnie.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi