Re: Co jest z tym Windows-em 95 ???

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 11 Apr 1997 - 18:19:39 MET DST

Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.it> wrote:
: dosc to dziwnie brzmi. Trudno mi polemizowac, bo wlasnych doswiadczen
: w tym zakresie nie mam, ale pracujac w "srodowisku komputerowym"
: trudno nie miec znajomych uzywajacych windy od lat i powiem Ci ze jeszcze
: nie spotkalem windziarza ktoryby nie twierdzil ze w3.x bylo stabilniejsze
: od g'95

Hm, to ja tak stwierdze. 3.11 wylatywala mi na zbity reset ... jak netszkapa
siegala do dns, a modem byl wylaczony i w jakiejs dziwnej kombinacji
w wygaszaczem ekranu z NC pracujacym w okienku.

95 wylatywala ... jak ja probowalem zainstalowac na Caviarze, i pare
tygodni temu. No i pare dni pozniej plyta juz ani zipla.
Teraz cos mi padaja programy, ale to chyba wina tych paru dni pracy z
niepewna pamiecia...

J.