Re: IBM OS/2 Warp v.4 - wersja edukacyjna - juz jest !

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Fri 11 Apr 1997 - 14:47:25 MET DST

On Fri, 11 Apr 1997 08:55:19 +0200 (CEST), Grzegorz Szyszlo wrote:

>ja sie tylko dziwie, czemu w pudelku do warpa jest zestaw mikrofon z
>jedna sluchawka, a nie z dwoma sluchawkami. cena jest na tyle duza,
>ze ciut lepsze sluchawki nie powinny byc tu problemem, a odbiorcy
>byliby zadowoleni. ja po otwarciu pudelka troche sie zniesmaczylem,
>i i tak musialem dokupic jakies normalne sluchawki. szkoda.

to ma byc do pracy w biurze, ta sluchawka ma ci sluzyc do slyszenia
tego co komputer ma Ci do powiedzenia bez izolowania Cie od otoczenia.
Masz slyszec drugim uchem ze szef sie drze "cooooo, q****, jeszcze
nie zrobione ????"

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi