Re: Off topic: Linux vs M$ Bylo: SIEC w bloku!

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Fri 11 Apr 1997 - 14:42:37 MET DST

On Fri, 11 Apr 1997 08:16:31 +0200 (CEST), Marx wrote:

>Chcesz powiedziec ze Tex jest latwiejszy do nauczenia oraz w obsludze
>niz Word? To chyba dosc odwazne stwierdzenie.

nie Jarek wcale nie twierdzil ze nauczenie sie Worda jest latwiejsze.
Przeczytaj jeszcze raz cale zdanie!

Smiem twierdzic ze wiekszosc wyrafinowanych mechanizmow WORDa jest
bezuzyteczna, bo jak pisze 3 do 5 stron (typowy dokument biurowy)
tto automatyczna numeracja stron, indeksacja i tak dalej i tak dalej
wielkiej oszczednosci czasu mi nie daja, a jak widze co sie dzieje
z ludzmi ktorzy usiluja tworzyc wieksze prace (powyzej 50 stron)
z uzyciem czegos wiecej niz tylko czystego tekstu, to mnie naprawde
litosc ogrania. I zgroza.
Ci ludzi powinni dostawac dodatke za prace w warukach szkodliwych.
Procent utraty zdrowia jest ogromny.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi