Re: IBM OS/2 Warp v.4 - wersja edukacyjna - juz jest !

Autor: Tomasz Stelmaszczuk (calder_at_polbox.pl)
Data: Fri 11 Apr 1997 - 13:16:02 MET DST

In <5ikll7$qki$3_at_helios.man.lublin.pl>, Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> writes:
>ja sie tylko dziwie, czemu w pudelku do warpa jest zestaw mikrofon z
>jedna sluchawka, a nie z dwoma sluchawkami. cena jest na tyle duza,
>ze ciut lepsze sluchawki nie powinny byc tu problemem, a odbiorcy
>byliby zadowoleni. ja po otwarciu pudelka troche sie zniesmaczylem,
>i i tak musialem dokupic jakies normalne sluchawki. szkoda.
Mikrofon jest extra dodatkiem do Merlina, więc nie ma wpływu na cenę.
BTW: na pudełku możesz zauważyć, że tylko ograniczona edycja
Warpa 4 będzie wyposażona w mikrofon.

                          best regards
                       Tomasz Stelmaszczuk
IBM BESTeam TeamOS/2
Official OS/2 Ambassador Certified OS/2 Engineer
http://www.calder.com.pl e-mail: calder_at_ikp.atm.com.pl