Re: IBM OS/2 Warp v.4 - wersja edukacyjna - juz jest !

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 11 Apr 1997 - 08:27:51 MET DST

tom_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl (Tomasz Finke) wrote:

>Skonczyli i przetestowali juz dawno temu. 1 grudnia byla oficjalna
>premiera polskiego Merlina. Ze pies z kulawa noga o tym nie
>slyszal, to juz wina polityki marketingowej IBM.
>
>T.

ja sie tylko dziwie, czemu w pudelku do warpa jest zestaw mikrofon z
jedna sluchawka, a nie z dwoma sluchawkami. cena jest na tyle duza,
ze ciut lepsze sluchawki nie powinny byc tu problemem, a odbiorcy
byliby zadowoleni. ja po otwarciu pudelka troche sie zniesmaczylem,
i i tak musialem dokupic jakies normalne sluchawki. szkoda.