Re: DOS Navigator 1.50 (już nie beta

Autor: Marx (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Fri 11 Apr 1997 - 08:25:10 MET DST

Bartek Kaczynski wrote:

> Swiete slowa...I niech ktos odwazy sie powiedziec ze Nortonek jest
> lepszy. W kazdym, kazdym miejscu Dos Navigator jest lepszy...No chyba,
> ze ktos lubi jezyk polski (troche skaleczony) i wyszukiwanie roznych
> tymczasowych i niepotrzebnych plikow, no ale jak by zrobili wierna kopie
> to byloby chamstwo...No powiedzmy obluga Netwara z NC to tez plus, ale
> Link z Navigatora to dopiero cacko programistyczne...
> _bartek
Czy DN ma sychronizacje plikow taka jak NC?
Do wad DN nalezy tez zaliczyc to ze jest troche wolniejszy, oraz czasem
mi wylatuje z bledem - NC jest bardziej niezawodny. Ale poza tym to
fakt, DN ma same zalety. Piekne jest szczegolnie "extension file edit",
bije na setki glow NC. Ja np zrobilem sobie konwersje ze skalowaniem do
dowolnego formatu pliku graficznego (za pomoca Alchemy).

--
Marek Nazarko
mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)