Re: Co jest z tym Windows-em 95 ???

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Thu 10 Apr 1997 - 17:49:25 MET DST

Slawomir Marczynski <slawek_at_arcadia.tuniv.szczecin.pl> wrote:

: Jezeli chcialbym np. wysadzic twoja chalupe w powietrze, to kupil bym do
: tego dobrego (i drogiego) fachowca, zamiast polegac na ogolnie znanym i
: latwo dostepnym piromanie-amatorze :-)

Mam nadzieje, ze zdajesz sobie sprawe, ze latwo wyczuc i znalezc w tym
stwierdzeniu elementy demagogii i kontroli "szarej masy"...

: Kupiwszy np. 200 szt. 95'ki moge np. narzekac na niedzialanie jakiegos
: bajeru. Moge nawet podac sprawe do sadu.

Mozesz. Rownie dobrze ja moge podac do sadu Linusa, ze mi sie wywalil
nowy kernel.

: Instalujac Linux'a w srodowisku komercyjnym musze miec swiadomosc ze cale
: odium moze pasc na mnie samego.

To nazwij rzecz po imieniu "potrzebuje d*pochronu", a nie dorabiaj do
tego nadmiernej ideologii.

--
	Leszek.