Re: Co jest z tym Windows-em 95 ???

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Thu 10 Apr 1997 - 17:41:21 MET DST

Jacek Piskozub <piskozub_at_iopan.gda.pl> wrote:

: Nie. To tez nie wchodzi w gre. Gdyby zalozyc Linux na tuch 60 pecetach i
: zabrac prawa admnistrowania tym ludziom (na co nigdy by sie zreszta nie
: zgodzili)

Dlaczegoz to by sie nie zgodzili? A skoro by sie nie zgodzili, to moze
pogodziliby sie ze stwierdzeniem, ze tak sie wyspia, jak sobie posciela?

: to samo instalowanie nowych programow wymagaloby paru adminow.

Hint: NFS i praca zdalna. Tak, wiem, Winda nie wszystko z tego ma... :)

: ktos ma klopoty z Win95 to ma sobie zainstalowac Linuxa. Jesli

Bzdura. Linux nie jest do wszystkiego. Ale i Winda tez nie. Ani NT.

: zainstaluje to jest adminem i moze zrobic z systemu pulpe (a nawet zrobi
: dosc szybko). O to mi wlasnie chodzilo.

Jego system, jego pulpa, jego problem. Ilu z tych ludzi ma prawo jazdy?

--
	Leszek.