Re: Internet w sieci kablowej

Autor: Rafa/l Stajkowski (e61270rs_at_cs-boglab.eti.pg.gda.pl)
Data: Thu 10 Apr 1997 - 12:40:34 MET DST

On Mon, 7 Apr 1997, Krzysztof Romanski wrote:

> [...]

 Mieszkam w Gdyni i mam kablowke PTK od ponad roku. Przy montazu zapytalem
sie "fachmanow":

 - Czy PTK oferuje/bedzie oferowalo usluge podlaczenia do internetu ?
 - Do czego ?!?!? (zdziwione miny)
 - No do takiej sieci komputerowej...

I tu zaczalem sie obawiac, ze zapytaja sie "a co to ten komputer ?" :)
Ale na tym sie skonczylo ... :)

> W Lodzi przynalmniej dwie TV kablowe zapowiadaja wprowadzenie takiej
> uslugi w Lodzi: Toya oraz Jim-SAT. Cos takiego jednak oferuje juz
> jedna z TV kablowych na Widzewie w Lodzi. Chyba to proby techniczne,
> bo oferta dotyczy 5 blokow mieszkalnych. Instalacja kosztuje 600 PLN,
> a miesieczny abonament 50 PLN

 Jak wyglada transfer w takiej kabloweczce ? Czy w koszt instalacji
wliczony jest modem kablowy (a moze karta kablowa ) ? Czy placi sie za
czas polaczenia/ilosc przeslanych pakietow czy jak ?

> Wiem tylko tyle, na razie...
> Pozdrawiam, i tez czekam na Siec w kablowce.

 Drze z niecierpliwosci :)

Sniegowy
-======-

PS. Oby Boginii SIECI obdarzyla was wysokimi transferami ! :>