Re: Internet w sieci kablowej

Autor: Krzysztof Romanski (caro_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 07 Apr 1997 - 13:03:42 MET DST

On Sat, 05 Apr 1997 09:33:17 GMT, Mariusz Studzinski wrote:

>Z tego co wiem to w Lublinie trwaja proby techniczne (tak to
>przynajmniej okreslil ktos z oficjeli PTK).

W Lodzi przynalmniej dwie TV kablowe zapowiadaja wprowadzenie takiej
uslugi w Lodzi: Toya oraz Jim-SAT. Cos takiego jednak oferuje juz
jedna z TV kablowych na Widzewie w Lodzi. Chyba to proby techniczne,
bo oferta dotyczy 5 blokow mieszkalnych. Instalacja kosztuje 600 PLN,
a miesieczny abonament 50 PLN

Wiem tylko tyle, na razie...
Pozdrawiam, i tez czekam na Siec w kablowce.

--
Krzysztof Romanski
caro_at_free.polbox.pl