Re: Spalony monitor

Autor: Marcin Jedrysiak (jedrys_at_it.com.pl)
Data: Thu 10 Apr 1997 - 11:50:13 MET DST

Slawomir Marczynski <slawek_at_arcadia.tuniv.szczecin.pl> napisał(a) w
artykule <334ca577.0_at_zeus.man.szczecin.pl>...
> Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl) wrote:
>
> : Dobra ale teraz przekonaj faceta, ze ten kabel nie jest sprawny, jesli
> : podlaczylimy go u niego w firmie i na wyjsciach byly dobre napiecia, bo
> : tak akurat mial podlaczona faze w gniazdku, u mnie byla na odwrot i sie
>
> Nie ta droga. Nie w ten sposob...

[...]
> YS
> --
> Slawomir Marczynski (Mr)
> Institute of Physics, Technical University of Szczecin

A moze zakup kontrolowany? Wysylasz kogos do tego sklepu, kupujesz
analogiczny kabel, sprawdzasz czy rzeczywiscie jest cos nie tak, i masz
tego faceta w garsci.

Pozdrawiam,

--
Marcin Jedrysiak