Re: SIEC w bloku!

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Wed 09 Apr 1997 - 12:13:02 MET DST

On Tue, 8 Apr 1997 17:02:15 +0200 (CEST), Tomasz Stafinski wrote:

>A ten IPX to niby po czym leci?

choddzilo o to ze nie potrzeba SIECI
czyli nos'a (network operating system)
a wystarczy samo medium transmisyjne (kable, karty, drivery)
a od tego do SIECI to jeszcze daleko

nie wiem skad sie u ludzi bierze przekonanie ze siec to okablowanie.
Jak masz com'a w komputerze, linie telefoniczna i modem to od razu
masz internet?

ja Ci stary moge zaprojektowac transmisje TCP/IP na tamtamach
uzupelniona o polaczenie Europa-Afryka na golebiach pocztowych.
Dobry perkusista powinien sie wyrobic z routingiem miedzy trzema
wolniejszymi podsieciami.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi