Re: USR SPORTSTER 33600

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Wed 09 Apr 1997 - 12:03:10 MET DST

On Tue, 8 Apr 1997 16:02:54 +0200 (CEST), Zibby wrote:

> Niestety, BitWare chodzi u mnie pod scierwem95. Ale moze jednak zabrudzisz
>honor instalujac 95? A zainstalowalbys windows 98 akby juz byl?

zainstaluje dopiero windows 2100
(jesli dozyje to bede juz pewnie taki zdziecinnialy ze moze mi sie zdarzyc,
klopoty z prostata, impotencja, uzywanie windows - typowe przypadlosci
zwiazane z uwiadem starczym)

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi