Re: Glupie pytanie

Autor: Przemyslaw Baranowski (pbar_at_bydg.pdi.net)
Data: Wed 09 Apr 1997 - 00:18:23 MET DST

Jacek i Paweł <yazzie_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<01bc42b4$15463380$LocalHost_at_optimus>...

DOS-u

> [...]
zasilania
> * caly czas trzymajac przycisk zasilania siedmiokrotnie wcisniesz i
> zwolnisz przycisk wznowienia drukowania
> * zwolnisz przycisk zasilania
>
> I to by bylo na tyle. Drukarka powinna bez problemu zaczac przyjemny
proces
> czyszczenia. W praktyce nie wiele dajacy; zwlaszcza przy stosowaniu
slabej
> jakosci atramentu.
>
> A tak przy okazji, polecam lekture instrukcji obslugi drukarki, gdzie
> takich cudach mozna sie bez problemu dowiedziec.

Dzięki za przypomnienie. Faktem jest, że instrukcja zawsze leży gdzieś
na dnie. Jeżeli jakiś proces (np. czyszczenie) odbywało się programowo
i coś nagle wysiada, nie z przyczyny sprzętowej to nie zawsze ponownie
zagląda się do instrukcji. Nie ma to jak koledzy z internetu :-))).