Re: USR SPORTSTER 33600

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Tue 08 Apr 1997 - 22:30:59 MET DST

"Zibby" <zibby_at_free.polbox.pl> wrote:

> Niestety, BitWare chodzi u mnie pod scierwem95. Ale moze
>jednak zabrudzisz
>honor instalujac 95? A zainstalowalbys windows 98 akby juz byl?

Czy jako imiennik i tez OSiarz moge odpowiedziec za Grego ?
A W ZYCIU !!!
(kto ogladal Kabarecik Olgi Lipinskiej w latach wczesnych 80-tych,
i pamieta Woznego Tureckiego, który mówił te slowa gestykulujac ? )

Tym, ktorzy nie ogladali wyjasniam, ze ten sam gest mozna bylo
zobaczyc w TV w roku 80, podczas transmisji olimpijskiego
konkursu skokow o tyczce :-)

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl