Re: SIEC w bloku!

Autor: Bartek Kaczynski (bart_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 08 Apr 1997 - 19:05:45 MET DST

Tomasz Stafinski wrote:

> Poproś kogoś kto się zna, żeby Ci zainstalował i skonfigurował a później
> będziesz tylko z tego korzystał - i na pewno nie będziesz żałował.
> A jeśli chodzi ci o giercowanie to jeszcze raz polecam Caldera Open DOS.
Pomijajac fakt, ze ja umiem to zrobic, mowie tylko za innych
zoltodziobow, to Caldera open dos jest bardzo fajna, szkoda tylko ze tak
pozno ja wymyslili...
W ogole to Linux jest najlepszy...ale mamusia musi pisac cos w Wordzie,
tatus w WordPerfekcie, a bootowanie z roznych partycji to straszna rzecz
dla tych starszych ludzi...
                _bartek

--
--------oooOOOOOO K A C Z Y OOOOOOooo----------
mailto:bart_at_free.polbox.pl &  kaczy_at_hotmail.com